keskiviikko 25. tammikuuta 2012

Stress stress....

Aiemmin pohdiskelin Jimin hoidon tarpeesta. No joo, täysin uusi käänne taitaa tapahtua.
Laitoinpa työhakemuksen menemään ja toivon, mä niiin toivon, että mut valittaisiin hommaan.
Tää tarkoittaa sitä, että Jadekin siirtyy päiväkotiin hoitoon. Ei vaan voi mitään..

Nyt vaan tapahtui sellainen homma, että meillä ei yksinkertaisesti ole varaa mun olla kotona lasten kanssa. En tiedä jääkö meille kesä häihinkään varaa, tuli nyt niin iso pommi, että kaikki menee uusiks :/
Mikäli nyt vaan sen työpaikan saisin, niin pieni mahdollisuus voi olla vielä, että häät on pelastettavissa. Se vaan vaatis tiukkaa säästölinjaa. Se nyt ainakin on varma, että jos kotihoidontuella kotona oon, niin häitä ei voida järjestää.

Ja tää yllättävä rahareikä on ihan täysin meistä riippumaton. Ja sekös tässä raivostuttaakin. Vaihtoehtoja ei vaan ole. Oon niin kihissy kiukusta koko päivän kun asian laidan kuulin.
Eikä Jade ole mun mielestä valmis päiväkotiin. Jade on niin mammantyttö, se on herkkä ja ujo. Se on koko ikänsä vierastanut muita ihmisiä. Ihan vasta muutaman kuukauden suostunut olla jonkun muun ihmisen kanssa yksin samassa huoneessa. Vieraan syliin se ei ole vieläkään uskaltautunut. Ja mun äidin kun Jade näkee, niin se alkaa itkee suoraa huutoa jos äiti sanoo Jadelle jotain. En ymmärrä miksi se noin reagoi äitiini, vaikka suht usein kuitenkin on nähneet toisiaan koko Jaden pienen iän. Jade on vaan niin herkkä, täysin vastakohta Jimin kanssa.

Näillä mennään ja peukut pystyyn, jotta työn saisin! Inhottavalta tuntuu, mutta se on tällä hetkellä ihan välttämätön meille. Siitä ei pääse yli eikä ympäri.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti