keskiviikko 11. toukokuuta 2011

J&M.

Löysin seuraamastani blogista tälläisen, ja olihan se pakko itsellenikin kopioida .
 Tämä on melkein kuin 25 asiaa minusta - paitsi että kysymykset ovat valmiina ja ne koskevat sinua ja puolisoasi, ei vain yksin sinua. 
♥ Mitkä ovat toiset nimenne? - Melissa & Viljami

♥ Miten kauan tunsitte toisenne ennen kuin aloititte seurustelun? - Tiedettiin toisemme vuodesta 2006.

♥ Kuka pyysi ketä ulos? - Ei käyty treffeillä, Mikko tuli mun luokse käymään..

♥ Kuinka vanhoja olette? - Minä tänä vuonna 21, Mikko ens kuussa 24.

♥ Kumman sisaruksia näette enemmän? - Mikolla ei ole sisaruksia, joten mun.

♥ Onko teillä yhteisiä lapsia? - On.

♥ Entä lemmikkejä? - Ei.

♥ Mikä tilanne on teille vaikein pariskuntana? -Ottaahan pienet lapset oman veronsa parisuhteesta, mutta vaikeimmasta tilanteesta en tiedä.

♥ Kävittekö samaa koulua? - Samassa koulussa oltiin, mutta eri aikoihin. Menin juuri 7. luokalle, kun Mikko pääs 9. luokalta.

♥ Kumpi on älykkäämpi? -Hmm, varmaan minä.

♥ Kumpi on herkempi? - Mikko

♥ Missä käytte yhdessä eniten syömässä ulkona? - Ollaan käyty 2 kertaa "ulkona" syömässä, chico's:issa ja amarillossa.

♥ Mikä on kauimmaisin paikka, jonne olette yhdessä matkustaneet? - Tampere.

♥ Kummalla on hullummat eksät? - Ei kai ne nyt niin hulluja oo.

♥ Kummalla on pahempi temperamentti? - Mulla, ehdottomasti.

♥ Kumpi on sosiaalisempi? - Mikko, se hoitaa meillä kaikki asiat juurikin sen takia, kun en itse osaa ja tykkää soitella mihinkään, tai hoitaa mitään asioita ihmisten kanssa. Virallisia asioita siis.

♥ Kumpi on siisteysintoilija? - Minä intoilen, mutta varmaan Mikko tekee enempi.

♥ Kumpi on itsepäisempi? - Minä

♥ Kumpi vie suuremman osan sängystä? - Mikko

♥ Kumpi herää aikaisemmin? - Mikko

♥ Missä ensimmäiset treffinne olivat? - Mun asunnossani.

♥ Kummalla on suurempi perhe? - Mulla, Mikko on ainoa lapsi.

♥ Saatko usein kukkia? -En, tosin itse en niitä niin haluakkaan.

♥ Kumpi on mustasukkaisempi? -  Ei kumpikaan ole.

♥ Kumpi on parempi tietokoneiden kanssa? - Minä

♥ Kuka ajaa autoa, kun olette yhdessä? - Minä, Mikolla ei ole ajokorttia. (On se kohta 2v ollu autokoulussa kyllä.... :D)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti