lauantai 31. maaliskuuta 2012

Tunnustus!



Kiitos Hillosipuli tästä tunnustuksesta!


Säännöt:

Kerro linkin kera blogissasi kuka lahjoitti sinulle tämän awardin.
Kirjoita seitsemän random-faktaa itsestäsi.
Lahjoita tämä sama award max. 15 muulle bloggaajalle/blogille.

Sitten niihin faktoihin:

1. Olen ikuinen laihduttaja. Juu-u, pari kertaa tullut uudenvuoden lupaukset tehtyä, niissä ei vaan olla pysytty.
2. Mulla on vauvakuume!
3. Olen lyhyt, 153cm. Olen kuitenkin sinut pituuteni kanssa.
4. Mun tekisi mieli baariin. Viimeksi olen ollut tuulettumassa 04.05.2011, nyt olis taas ulos menon aika. Jos vaan joskus sitä pääsis lähtemään...
5. Pelaan Action Quake 2. Viimeaikoina kyllä hieman vähemmän, ennen lapsia aktiivisemmin. Kyllä sitä vieläkin silloin tällöin tulee kentillä käytyä pyörähtämässä.
6. Haluaisin lastenkotiin töihin. Tai nuorisokotejako ne oikeasti on. Jokin mussa haluaisi nuoren ohjaajaksi.
7. Rakastan ruokaa.

Tunnuksen jaan seuraaville, Idalle & mamanille.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti